مجله ابزار طاها

راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی + نکاتی که باید بدانید!

راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی

پیچ گوشتی شارژی، ابزاری است که برای هر خانه و یا کارگاهی لازم و ضروری است. امروزه با کمک پیچ گوشتی های شارژی می توان حتی سخت ترین کارها را با کمترین انرژی انجام داد؛ زیرا این مدل پیچ گوشتی ها به کمک نیروی خود کارها را انجام می دهند و کار را برای مصرف کننده راحت تر می کنند. اگر قصد خرید پیچ گوشتی شارژی را دارید، بهتر است پیش از خرید ادامه این مطلب را که در مورد راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی است بخوانید تا با اطلاعات بیشتری نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

پیچ گوشتی شارژی چیست؟

امروزه نوعی از پیچ گوشتی ها تولید شده که با نصب سه نظام دچار تمایز با انواع قبلی خود شده اند. پیچ گوشتی شارژی یک دستگاه تقریبا شبیه به دریل شارژی است که برای بستن انواع پیچ از آن استفاده میکنند. با پیچ گوشتی شارژی خیالتان بابت سفت بسته شدن پیچ ها راحت خواهد بود.

پیچ گوشتی شارژی و دریل شارژی دارای تفاوت هایی با دریل پیچ گوشتی شارژی هستند. به طوری که پیچ گوشتی ها سنگین تر بوده و از نظر تامین انرژی متفاوت است. به علاوه اینکه می توانید انواع مختلف مته ها را به دریل پیچ گوشتی اضافه کنید. محصولات شارژی بسیار کارآمد هستند و تنها یک ایراد دارند. این ایراد کم بودن قدرت آن ها نسبت به محصولات برقی می‌باشد. +

برای خرید انواع مختلف دریل شارژی و پیچ گوشتی شارژی کلیک کنید.

پیچ گوشتی شارژی

پیچ گوشتی شارژی چیست؟

مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی

این مدل پیچ گوشتی در مقایسه با یک پیچ گوشتی معمولی مزیت های زیادی دارد. حال قصد داریم تا شما را با این مزیت ها و قابلیت ها آشنا کنیم. قطعا پس از خواندن این مقاله که درمورد راهنمای خرید پیچ گوشتی است، شما از خرید خود رضایت کامل خواهید داشت. باید به این نکته توجه داشته باشیم، که درکنار قابلیت های این پیچ گوشتی، کارکردن با این ابزار هیچگونه فشاری به دست شما وارد نمی کند و این موضوع باعث می شود تا با خیال راحت و سریع بیشتر کارهای خود را انجام دهید.

قابل حمل بودن

یکی از مهم ترین قابلیت های این وسیله این است که این وسیله را به آسانی با خود حمل کنید. زیرا وزن کمی دارد و در ابعاد کوچکی ساخته شده است. همچنین با داشتن این ابزار اگر در هنگام کار به برق دسترسی نداشتید، بدون هیچ مشکلی می توانید کار خود را انجام دهید.

انعطاف پذیر بودن

یکی دیگر از ویژگی های پیچ گوشتی شارژی این است که منعطف است و به همین دلیل در میان مردم محبوبیت پیدا کرده است. با داشتن این پیچ گوشتی در کوچکترین فضا هم می توان به راحتی تعمیرات را انجام داد، زیرا بدنه این ابزارها معمولا ارگونومیک و جمع و جور است و حتی بعضی از آنها تاشو هستند و به راحتی با تغییر شکل بدنه در محیط های کوچک نیز قرار می گیرند.

ایمنی کاربران و دیگر افراد

مهم ترین نکته در هنگام کارکردن با این ابزار و یا در رابطه با راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی، دستی و یا برقی داشتن امنیت در هنگام کار است. از آنجایی که این پیچ گوشتی بی سیم است، در هنگام کار کردن هیچ سیمی در پیش دست شما وجود ندارد. پیش از کارکردن با این وسیله باید از سالم بودن آن اطمینان داشته باشید و البته خودتان نیز نکات ایمنی را رعایت کنید.

قابلیت انجام برای پروژه های مختلف

پیچ گوشتی های شارژی برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. بدون شک کارکردن با پیچ گوشتی شارژی در مقایسه با پیچ گوشتی معمولی بسیار راحت تر است. مزیت این پیچ گوشی در مقابل مدل های دیگر این است در هنگام کارهای سنگین مهم و همچنین برای زمانی هایی که فضا برای پیچ گوشتی دستی فراهم نیست، انتخاب مناسبی است.  این ابزار کاربردی برای محیط های بزرگ مانند نجاری ها، مبلمان سازی و برای ساخت و تعمیر کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد.

سرعت بالا در هنگام کار

با استفاده از این مدل پیچ گوشتی می توان کارها را با سرعت بیشتری پیش برد و در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه رسید. تنها کاری که لازم است همیشه انجام دهید، اینکه باتری این دستگاه را همیشه پر نگه دارید.

مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی

مزایای استفاده از پیچ گوشتی شارژی

نکات مهم و ضروری در خرید پیچ گوشتی شارژی

در هنگام خرید این مدل از پیچ گوشتی می توان ویژگی ها و مزیتهای این مدل را با پیچ گوشتی های مختلف مقایسه کرد تا در آخر بتوانید پیچ گوشتی مناسب خود را پیدا کنید. در ادامه معیارهایی که باید در رابطه با راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی مد نظر داشته باشید را به شما یادآور می شویم.

ابعاد پیچ گوشتی

پیچ گوشتی های شارژی در اندازه های مختلفی تولید می شوند. مدل های مختلف از آنها در جیب جا می شوند و اندازه ی مناسب دارند. مدل های کوچکتر برای کارهای ساده تر مانند درست کردن دستگیره در و یا باز و بسته کردن پیچ به کار می رود. برخی دیگر از آنها در سایز بزرگ هستند و برای کارهای سنگین تر و یا برای تعمیرکردن وسایل منزل مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که در زمینه تعمیرات و یا کارهایی مانند نجاری فعالیت دارند و ابزارها وسیله کار آنهاست ترجیح می دهند خرید انواع پیچ گوشتی شارژی را انجام دهند تا برای کارهای مختلفی از آنها استفاده کنند.

دسته مناسب

دسته پیچ گوشی های شارژی باهم تفاوت دارند. برای جای گرفتن این پیچ در دست، بهتر است که دسته پیچ گوشتی چسبندگی مناسبی داشته باشد. از مهم ترین نکات در رابطه با راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی است. اگر این وسیله دسته خوبی داشته باشد، شما انرژی کمتری برای کار کردن صرف می کنید. دسته های پلاستیکی از مواد مرغوبی ساخته شده است و دوام بالایی دارد. همچنین دسته های پلاستیکی در بیشتر مواقع لرزش را کنترل می کند.

ولتاژ

میزان ولتاژ این دستگاه ها با یکدیگر فرق دارد. شما با توجه به نیاز خود و کاری که می خواهید انجام دهید، دستگاهی با ولتاژ مناسبی انتخاب کنید. به عنوان یک نجار یک پیچ گوشتی شارژی با ولتاژ 3.8 کفایت می کند. اما اگر این دستگاه را برای کارهای سنگین تری نیاز دارید، بهتر است که پیچ گوشتی انتخاب کنید که ولتاژ 12 داشته باشد.

باتری

نکته بعدی در رابطه با راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی، طول عمر باتری است. باید باتری مناسب با نیاز خود انتخاب کنید. اگر از این وسیله به ندرت استفاده می کنید، طول عمر آن چندان اهمیتی ندارد. اما اگر استفاده شما روزانه است، بهتر است باتری باکیفیت تری انتخاب کنید تا در روند کاری شما اختلال ایجاد نشود.

سرعت

پیچ گوشتی هایی که ولتاژ بالایی در مقایسه با ابزارهای ولتاژ پایین سرعت بیشتری دارند. اگر سرعت کاری برایتان مهم است، بهتر است که دستگاه هایی با ولتاژ بالایی انتخاب کنید. اگر کیفیت و تمرکز کاری برایتان مهم است، پیشنهاد می کنیم دستگاه هایی با ولتاژ پایین تر خریداری کنید.

قدرت

شما باید محصولی را انتخاب کنید که توانایی انجام کار مورد نظر شما را داشته باشد. قدرت دریل ها با توجه به نوع آنها، تعداد و واحدهای مختلف مشخص می شود. قدرت پیچ گوشتی های شارژی بر حسب ولتاژ است. هر چقدر این عدد بیشتر باشد، قدرت دستگاه نیز بیشتر می شود؛ بنابراین هزینه خرید پیچ گوشتی شارژی مورد نظر نیز بیشتر می شود.

نکات مهم در خرید پیچ گوشتی شارژی

نکات مهم در خرید پیچ گوشتی شارژی

برند

شرکت های مختلفی در زمینه طراحی و ساخت پیچ گوشتی شارژی فعالیت دارند و هر کدام از آنها ویژگی های خاص و متفاوتی را ارائه می دهند و محصولات متنوعی را در زمینه پیچ گوشتی شارژی وارد بازار می کنند. برند محصول بر روی انتخاب مشتریان تاثیر زیادی دارد، زیرا برند یکی از نشانه های کیفیت است. برند های معتبر همیشه مورد استقبال مشتریان هستند.

نوع منبع تغذیه

یکی دیگر از نکات در رابطه با خرید پیچ گوشتی شارژی این است که این محصول از طریق باتری شارژ می شود در صورتی که پیچ گوشتی های برقی با برق شهری کار می کنند. هر کدام از این منبع های انرژی شرایط متفاوت را فراهم می کند.

گشتاور

اگر برای باز و بسته کردن پیچ های بزرگ می خواهید از پیچ گوشتی شارژی و یا برقی استفاده کنید، بهتر است که به نیروی گشتاور دستگاه نیز توجه داشته باشید، هر چه پیچ بزرگتر باشد، نیروی بیشتری برای باز و بسته کردن نیاز دارد.

گارانتی

یکی دیگر از نکاتی که می تواند شما را در هنگام خرید آنلاین پیچ گوشتی شارژی مطمئن کند، داشتن گارانتی محصول است. معمولا پیچ گوشتی های شارژی و برقی دارای گارانتی، کیفیت بهتری دارند و با خیال راحت می توانید از آنها استفاده کنید.

وزن و ابعاد

داشتن وزن مناسب و ابعاد نیز اهمیت ویژه ای دارد. وزن محصول و ابعاد آن را باید به گونه ای در نظر بگیرید که از هر لحاظ سبک و راحت باشد. توجه به این موضوع باعث می شود تا در هنگام کار کردن طولانی مدت خسته نشوید.

طراحی ظاهری

نه تنها برای پیچ گوشتی شارژی بلکه برای خرید هر محصولی ظاهر اهمیت بالایی دارد. طراحی ابزار باید به گونه ای باشد تا فرد در هنگام کارکردن با آن احساس راحتی داشته باشد. البته که شکل ظاهری محصول و طراحی آن بر روی جذابیت و میزان فروش نیز تاثیر می گذارد.

نتیجه گیری

در این مقاله از سایت ابزارطاها سعی کردیم تا تمامی نکاتی که در رابطه با راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی لازم است بدانید، را در اختیارتان قرار دادیم. در رابطه با خلاصه مطالب گفته شده و جمع بندی باید بگوییم که در هنگام انتخاب ابزار پیچ گوشتی شارژی، بیشتر از هر چیز به باتری، ولتاژ، سرعت و بدنه محصول توجه داشته باشید و پس از در نظر داشتن این موارد بهتر است که محصولاتی با ویژگی های مشابه را با قیمت های مختلف انتخاب کنید و از میان آنها ابزار مناسب خود را با شرایط ویژه خریداری کنید.

همچنین فروشگاه آنلاین ابزار طاها یکی از بهترین سایت ها در زمینه فروش پیچ گوشتی شارژی است و شما می توانید این محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید. همچنین اگر در هنگام خرید نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید می توانید از کارشناسان سایت کمک بگیرید.

4.8/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهی در مورد “راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی + نکاتی که باید بدانید!

  1. سلام
    کدوم برند کیفیت بهتری داره؟

    1. mr.mirzaee گفت:

      سلام وقت بخیر
      کرون در درجه اول و میلان و اس تی آ هم دو تا دیگه از باکیفیت ترین محصولات برقی رو تو بازار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *