مجله ابزار طاها

راهنمای خرید دریل

راهنمای خرید دریل

معیارهای مختلفی وجود دارد که می توانید بعنوان راهنمای خرید دریل در اختیار مشتریان خود قرار دهید. اول از همه، شما باید تعیین کنید که فرد قرار است چه چیزی را سوراخ کند. در مرحله بعد، باید نوع مته ای را انتخاب کنید که مناسب فرد استفاده کننده باشد. دریل ها انواع مختلفی دارند مانند دریل برقی یا دریل شارژی. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا فرد به برق نیاز دارد یا باتری. در نهایت، برای اطمینان از ماندگاری طولانی مته، باید یک مارک با کیفیت خوب انتخاب کنید.

در میان ابزارهایی که هر فرد چه مبتدی و چه با تجربه باید داشته باشد، دریل است. این ابزار برای اتصال قاب یا قفسه به دیوار ضروری است. در صورت انتخاب دریل مناسب، این امکان برای شما فراهم می شود که انواع مواد را سوراخ کنید، انواع بست ها و حتی بتن سوراخ دار را ببندید. با تجربه ترین افراد حتی از آن برای مخلوط کردن سیمان و رنگ، با ترکیب آن با میکسر استفاده می کنند. بنابراین، یک دریل بخرید، بله! اما کدام دریل را بخرید؟

4 معیار برای انتخاب دریل

در مواجهه با مدل های متعدد دریل موجود در بازار، پاسخ در استفاده شما از آنها نهفته است. و اگر قصد دارید همه کارها را با آن انجام دهید، یا همه کاره ترین را انتخاب کنید با ما همراه باشید.

چه چیزی را می خواهید سوراخ کنید؟

هنگامی که مشخص کردید که چه نوع کاری را با دریل خود انجام می دهید، مهم است که قدرت مورد نیاز را در نظر بگیرید. در واقع، بسته به نوع ماده ای که می خواهید سوراخ کنید و اندازه سوراخ هایی که قرار است ایجاد شود، توان مورد نیاز می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. بنابراین، اگر قصد دارید بتوانید انواع مختلف کار را با ابزار خود انجام دهید، عاقلانه است که به جای یک مدل خاص که فقط برای یک نوع کار مناسب است، روی یک دریل برقی چند منظوره سرمایه گذاری کنید. برای ایجاد سوراخ های کوچک می توانید از مینی دریل استفاده کنید. عناصر سخت مانند سنگ را می توان با دریل برقی ضربه ای سوراخ کرد.

میزان سرعت دریل جقدر باید باشد؟

اصلی ترین بخش در راهنمای خرید دریل ، میزان سرعت دریل است، چون سرعت سوراخکاری با دریل بسته به مواد ممکن است متفاوت باشد. بنابراین ایده آل این است که یک انتخابگر سرعت برای استفاده بهتر از تجهیزات داشته باشید. دریل با سرعت بالا تطبیق پذیرتر از دریل با سرعت پایین خواهد بود. علاوه بر این، عملکرد “خود سفت شدن” به شما این امکان را می دهد که به راحتی از حالت سوراخ کاری به حالت پیچی تغییر دهید.

باتری و ایمنی

برای همه تجهیزات، بهتر است یک باتری با استقلال طولانی برای استفاده بهتر انتخاب کنید. با این حال، انتخاب یک باتری اضافی یا یک شارژر سریع عاقلانه است. به شما توصیه می کنیم مدل های بوش را با نشانگر شارژ و قطع شارژ انتخاب کنید.

دریل برقی یا شارژی

دریل های شارژی خوش دست و ارگونومیک، اما قدرت محدود به ولتاژ باتری هایشان هستند، بنابر این برای رایج ترین کارهای گاه به گاه مناسب هستند. با استفاده از آنها می توانید در اوقات فراغت خود قفسه ها یا تابلوها را به دیوارها آویزان کنید و به دلخواه روی چوب، فلز یا بتن سوراخ حفر کنید. این ابزارها عموماً عملکرد پیچ ​​و باز کردن را دارند. که آنها را کاملاً برای مونتاژ اتاق یا مبلمان مناسب می کند. ما از آنها به خاطر استقلال و تحرکشان پیشنهاد می کنیم. دو نکته سیم و سیم کشی که شما را از محدودیت رها می کند و به شما امکان می دهد از آنها در هر مکانی، در داخل یا خارج از منزل استفاده کنید.

سازگاری

سازگاری یکی از مهمترین معیارهای انتخاب است. در واقع، باید اطمینان حاصل کنید که دریل مورد انتخاب شما با نیازهای شما سازگار است.

نتیجه گیری

در نهایت، باید بدانید که کارآمدترین ابزارها عموماً گران هستند. با این حال، می توانید بدون خالی کردن جیب خود، دریل هایی با قیمت مناسب پیدا کنید. علاوه بر این، دفعات استفاده از ابزار باید در نظر گرفته شود. برای استفاده گاه به گاه، مدلی با قدرت کمتر کافی است.

شما اکنون تمام معیارهایی را که برای به دست آوردن یک دریل عالی باید در نظر بگیرید را از طریق راهنمای خرید دریل می دانید. پس از آن می توانید به راحتی محصولاتی را پیدا کنید که واقعاً انتظارات شما را برآورده می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *